HR-tafel: Vitamine Arbeidsrecht

Het onderwerp van deze HR-tafel is: Hybride werken: het nieuwe normaal.

Het thuiswerkadvies vervalt. Vanwege positieve ervaringen met het werken op afstand laten de meeste werkgevers het thuiswerken desondanks niet geheel los. Veelal wordt gekozen voor hybride werken: de werkzaamheden worden deels thuis en deels op kantoor verricht. De overheid roept werkgevers op het hybride werken ook te blijven stimuleren, onder andere met de campagne "Hybride werken. Wat win jij er mee?" Tijdens de komende HR-tafel zullen Emiel de Joode en Minke Holdtgrefe hier onder andere aan de hand van rechtspraak bij stilstaan. Uiteraard is er ook de gelegenheid tot het stellen van vragen.

Wat en wanneer

Het doel van de HR-tafel is om elke twee weken kennis en ervaringen uit te wisselen over diverse HR-vraagstukken. Tijdens deze HR-tafel staat er steeds een ander thema centraal. Als HR-professional deelt u vraagstukken uit de praktijk en onze advocaten belichten het onderwerp vanuit de theorie. Zo krijgt u weer nieuwe Vitamine Arbeidsrecht binnen.

U kunt kiezen of u zich elke twee weken wilt inschrijven of eenmalig.

De HR-tafel vindt altijd plaats van 09:00 - 09:30 uur. We zullen interactie opzoeken aan de hand van een thema. Heeft u op voorhand een gespreksonderwerp? Stuur een e-mail naar joode@thna.nl o.v.v. "Onderwerp HR-tafel".

Meld u aan voor de HR-tafel van donderdag 24 maart 2022 door onderstaand formulier in te vullen. We organiseren de HR-tafel elke twee weken. U kunt zich aanmelden voor overige data door hier naar het evenementenoverzicht te gaan.

Privacy

De persoonsgegevens in de verplichte velden in onderstaand formulier gebruiken wij voor de organisatie van deze bijeenkomst. Vult u uw telefoonnummer in, dan kunnen wij deze gebruiken om u te benaderen in het kader van de door ons aan te bieden diensten. Voor meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens verwijzen wij u naar onze privacyverklaring.

Aanmelden

Het formulier kon niet geladen worden, probeer het later nogmaals.