Graag nodigen wij u uit voor de online HR tafel op dinsdag 10 december 2024.
Gerdien van der Voet en Simone Remis zullen kort ingaan op de laatste stand van zaken wat betreft de rechtspraak, (aangekondigde) regelgeving en geplande handhaving door de Belastingdienst en wat dit betekent voor betreffende bemanningsleden die werkzaam zijn als ZZP'er.
Tijdens de online HR-tafel op dinsdag 10 december 2024 van 09:00 tot 09:30 uur praten wij u in een half uur zoveel mogelijk over de laatste stand van zaken bij. Uiteraard is er ook gelegenheid tot het stellen van vragen.
Bent u erbij? Meld u dan kosteloos aan via het onderstaande formulier.
Wat en wanneer
Het doel van de online HR-tafel is om kennis en ervaringen uit te wisselen over diverse HR-vraagstukken. Tijdens deze HR-tafel staat er steeds een ander thema centraal. Als HR-professional deelt u vraagstukken uit de praktijk en onze advocaten belichten het onderwerp vanuit de theorie. Zo krijgt u weer nieuwe Vitamine Arbeidsrecht binnen.
De HR-tafel vindt plaats op dinsdag 10 december van 09:00 - 09:30 uur. We zullen interactie opzoeken aan de hand van het onderwerp.
Heeft u op voorhand een gespreksonderwerp? Stuur een e-mail naar voet@thna.nl of remis@thna.nl o.v.v. "Onderwerp HR tafel".
Privacy
De persoonsgegevens in de verplichte velden in onderstaand formulier gebruiken wij voor de organisatie van deze bijeenkomst. Vult u uw telefoonnummer in, dan kunnen wij deze gebruiken om u te benaderen in het kader van de door ons aan te bieden diensten. Voor meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens verwijzen wij u naar onze privacyverklaring.