Donkere dagen voor werknemers, hoe kunnen werkgevers hier mee omgaan?

Donkere dagen voor werknemers, hoe kunnen werkgevers hier mee omgaan?

Steeds meer werknemers komen in financiële problemen vanwege de combinatie van inflatie met sterk stijgende vaste lasten. Dat levert naast materiele ook psychische problematiek op. Hoe kunt u met uw medewerkers mee denken om deze moeilijke tijden door te komen zodat uitval of vertrek kan worden voorkomen? 

Tijdens de HR-tafel op donderdag 8 december nemen Minke Holdtgrefe en Pieter van den Brink u in 30 minuten online mee in de opties en de consequenties van hulp bieden aan werknemers. Uiteraard is er ook de gelegenheid tot het stellen van vragen.

Wat en wanneer

Het doel van de HR-tafel is om kennis en ervaringen uit te wisselen over diverse HR-vraagstukken. Tijdens deze HR-tafel staat er steeds een ander thema centraal. Als HR-professional deelt u vraagstukken uit de praktijk en onze advocaten belichten het onderwerp vanuit de theorie. Zo krijgt u weer nieuwe Vitamine Arbeidsrecht binnen.

De HR-tafel vindt altijd plaats van 09:00 - 09:30 uur. We zullen interactie opzoeken aan de hand van het thema. Heeft u op voorhand een gespreksonderwerp? Stuur een e-mail naar brink@thna.nl o.v.v. "Onderwerp HR-tafel".

Privacy

De persoonsgegevens in de verplichte velden in onderstaand formulier gebruiken wij voor de organisatie van deze bijeenkomst. Vult u uw telefoonnummer in, dan kunnen wij deze gebruiken om u te benaderen in het kader van de door ons aan te bieden diensten. Voor meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens verwijzen wij u naar onze privacyverklaring.

Aanmelden

Het formulier kon niet geladen worden, probeer het later nogmaals.